Blogtrottr
再度參見,九把刀 :: 痞客邦 PIXNET ::
人生依然是,不停的戰鬥!
「十二夜」影片救援計畫,希望你成為我們的天使!
Feb 23rd 2013, 13:00

IMG_2060

我想這個計畫,得從我懷裡這一隻博美狗開始說起。

 

他的名字叫puma,是我在國中三年級時養的狗,是我的弟弟。

在puma出現在我生命之前,我是一個非常怕狗的人,遠遠看見狗就逃走,

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    knoledge 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()